Om de Retail op een eenvoudige en snelle manier te voorzien van alle campagne materialen van TUI is de Marketing Portal ontwikkeld in samenwerking met Bynder.
Mijn rol als Projectmanager bestaat uit het ontwikkelen, implementeren en uitrollen van de Portal.
In de Portal kan de gebruiker zelf marketing communicatie materialen opmaken met de standaard templates door eigen teksten en (voorgeselecteerde) beelden toe te voegen. De materialen kunnen dan gedownload worden of doorgestuurd naar de drukker om te produceren.
Voorbeeld van de materialen zijn, flyers, advertenties, visitekaartjes, Facebook headers en posts.
Haal alles uit uw verblijf! Dit is voor Landal GreenParks de reden om een app te ontwikkelen.
Alle parken in NL en EU worden in fases aangesloten op de Landal App. In de start fase zijn de volgende onderwerpen voor de gasten bereikbaar. Te weten: Alle activiteiten, alles op en rond het park, reserveren van een tafel in één van de restaurants en contact inforamtie.
In aanloop naar de verkiezingen 2017 heeft Hivos - samen met het Humanistisch Verbond en omroep Human - een creatieve, humoristische, online publiekscampagne ontwikkelen, waarin onze humanistische waarden (denk aan: vrijheid, gelijkheid, diversiteit en solidariteit) centraal staan.
Als Campagne Coördinator voor Hivos Nederland verantwoordelijk voor het bedenken, ontwikkelen, coördineren én uitvoeren van een online publiekscampagne. De campagne is ingezet op Social Media als belangrijkste communicatie kanaal daarnaast was de PR ook groot onderdeel van de lancering.
DeLaMar Theater is voor deze productie een unieke samenwerking aangegaan met theaterproduct Bos Theaterproducties. Door deze samenwerking is de musical voor een periode van 3 maanden exclusief te zien in de Wim Sonneveld zaal in het DeLaMar Theater in Amsterdam.
In mijn rol als productmanager verantwoordelijk voor de gehele commerciële uitvoering van de musical, van het ontwikkelen van een communicatie concept, het vaststellen van prijsbeleid tot het inkopen en inzetten van alle media.
ANWB geeft haar leden met het lidmaatschap bij de ANWB voordeel op o.a. uitstapjes voor het gehele gezin. Zo ontvang je korting bij de favoriete attractie parken in Nederland en Europa, dierentuinen, musea, bioscopen, theater, sauna en evenementen.
In mijn rol als productmanager sluit in overeenkomsten met de aanbieders om unieke ledenvoordeel aanbiedingen te kunnen plaatsen voor de ANWB Leden. De acties worden gecommuniceerd in de Kampioen, online en in email nieuwsbrieven. Grootschalige acties zoals een "gratis toegangskaart voor Disneyland Paris" wordt ook uitgebreid gecommuniceerd in de ANWB winkels.
Naast de commerciële deals is ook de afhandeling een belangrijk onderdeel van mijn werk als productmanager, want als je een mooie actie gaat kopen wil je ook dat alles tot in de puntjes is geregeld. De juiste barcodes moeten op de juiste tickets met de juiste informatie van de aanbieder en vooral de actievoorwaarden zijn van belang bij unieke aanbieden.